Amistat
Hola, tinc 13 anys i estic feta un lio! :(
Faa 2 mesos em vaig enfadar amb el meu millor amic. Vam anar el 15 de Febrer junts de viatge i vaig acabar una mica cansada de ell. Ell no es pas el tio Guay del curs. Mes be es molt raret i la gent li pregunta si es gay y coses d'aquestes (jo no se si es gay o no pero mai m'ha dit res) Ella va notar que jo estaba cansada de ell i es va separar de mi. Al principi vaig estar bé uns dies sense ell (només 2). La setmana seguent ell anava amb una nena que es va ficar amb mi el any passat. ( a mi em cau fatal i no la puc ni veure). Em va sentar molt malament que ell anes amb ella i em deixes de costat a mi així que em vaig posar gelos (crec) de aquella nena i em vaig enfadar amb ell. Un divendres ens vam enfadar i li vaig dir:
- Haber que el que et quedes sol ets tu i si et dones compte la gent et diu si ets Gay!!!!
Em vaig passar i ell es va posar a plorar. Al dia seguent jo li vaig envia un whattsapp dientli que ho sentia molt i que sisplau em perdones. Ell no va volerem perdonar i desde llavors portem 1 mes i mig separats. Em vaig quedar sola amb les meves millors amigues. Ara una de elles també va amb la nena que em cau malament i l'altre es un vot en blanc i a estones també va amb ella. Ns que fer... em sento perduda, aquella nena s'ha quedat amb tot el que m'importa... Ns que fer per tornar a estar amb el nen. Avui mentres estaba ell escombrant el terra jo estava depeu i ell m'ha donat un cop al turmell i m'ha fet mal a proposit... La meva millor amiga es pensa que jo soc una mala persona per dirli el que li vaig dir al meu amic i no confia en mi. Jo ja li he dit que ho sentia molt i que no li menteixooo
Ajuda sisplau
Moltes gracies
petons
InterPersonal

Hola marinashabalina!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents...i les teves ganes de tornar enrera. Ara mateix no podem dir que sigui possible o impossible, el que sembla és que ell ara t'està demanat un espai perquè està dolgut i decepcionat...
Segurament és una senyal de que, com saps, li va fer mal el que li vas dir.
Jo et suggereixo que li deixis aquest espai. La impaciència podria fer que ell no es torni a sentir respectat. Si ja li has demanat disculpes, ell sap com et sents. Com a molt li pots escriure una carta molt delicada amb el penediment que sents i assumint totalment la teva responsabilitat, sense excuses de perquè ho vas fer. Això si a cas, en parleu li podràs dir més endavant. Ara toca respectar el que et demana i mantenir una posició humil
Aquesta experiència t'ha ensenyat moltes coses: empatia, el valor de l'amistat i escoltar als altres.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat