enemorada d'un mestre
hola adolescents!
estic enemorada bojament d'un mestre de mates, es jove, guapo, m'agrada el seu estil de roba....i es molt amable amb mi, parlem normal com a alumne- mestre, i per sant jordi li vaig regalar una rosa :)
a sobre es veï meu, i.....el problema esq te 29 anys i jo 13...nse que fer
la veritat esq ens comportem molt be jo i ell, i m'ajuda bastant en els deures i tal, es molt majo.
NO SE QUE FER!
IESP

Hola Zainab!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pel que expliques, no sembla que es tracti d'un enamorament real, sinó que has trobat a una persona que representa allò que t'agradaria que tingués una futura parella :)
Les persones, des de petites, tenim com una mena d'esquema mental que ens dicta quins trets trobem més atractius. Si aquest professor reuneix les qualitats que t'agraden, és normal que t'hi fixis, però això no vol dir que hagueu de ser parella. A més, és el teu professor i molt m´s gran que tu, així que no esteu en el mateix nivell, oi?
El que sents té un nom: alguns li diuen "amor platònic"... Et sona?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat