POSSIBLE EMBARAÇ -.-"
Hola Adolescents.cat!
Sóc una noia de 13 anys... tinc novio estable i vam tenir relacions sense preservatiu.. porto dos dies de retràs amb la regla i he estat mirant els simptomes i tot indica que ho estic.
No sé que fer, ajudeu-me!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
En primer lloc, dir-te que dos dies de retard no sóns suficients per preocupar-se encara!
El millor que pots fer, per sortir del dubte, és comprar un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9 euros).
Si estàs embarassada, hauràs d'explicar-ho als pares per a que et puguin ajudar, d'acord? No és un procés fàcil, està clar.
Si no ho estàs, intenta recordar aquesta sensació que tens, perquè així la propera vegada utilitzareu preservatiu segur. Ja has vist que és molt important per estar traqnuil.la i gaudir, oi?
Ànims maca!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat