Traicionada
Hola, fa una messos vaig coneixer un noi per internet, resulta que un día ens vam veure per primer cop i ens vam liar, vam començar a quedar més cops fins que ja portavem uns quants messos aixis.
Vam tindre relacions sexuals i tot anava bé fins que un día es va començar a ayunyar de mi sense que jo hagués fet res, als dies em va deixar (vam deixar de ser amics) i després vaig enterar que ja estaba amb una altre noia, em vaig sentir com si tot lo que vaig fer per ell hagués sigut una ximpleria i inclus vaig decidir bloquejarlo i seguir amb l meva vida pero vaig parlarli un altre cop dienli que el trovaba a faltar, ell em va respondre que "jo també..." i vaig agafar el valor per preguntarli que tal amb la nova noia i em va dir que no li anava bé, al cap de uns dies em va demanar per tornar, les meves amigues em deien que no, que m'utilitzava pero igualment vam tornar...dies despres ell va començar a comportarse distant i fred, li vaig preguntar que li passaba i em va dir que "he deixat a l'altre i la trobo a faltar" em vaig cabrejar molt i lo vaig dir que si tant l'estimava que tornés amb ella pero em va resprondre que no, que estava bé amb mi.
Aquí comença tot el problema, jo ja había perdut la confiança, em sentía utilitzada pero ens seguiem liant, quan estavem junts tot era diferent, em feia sentir com la única pero va durar poc, li vaig mostrar els meus sentiments envers ell i em va deixar un altre cop i al día seguent ja estava amb una altre noia diferent a la anterior (als dies ho van deixar i ell estava bastant cabrejat) ara jo m'he quedat sola i pillada d'ell! jo tornaría amb ell per que es únic noi que m'ha agradat de veritat pero jo ja se que no soc la unica, que potser soc la tonta que sempre esta derrera seu, m'estic tornan boja i no se que fer...l'estimo i vull tornar amb ell pero vull ser la única...
InterPersonal

Hola Kenia,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ostres quina història! Entenc que et sentis traïda per ell, ja que amb tu s'ha mostrat d'una manera i després ha actuat molt diferent.
Entenc que encara l'estimis i que tinguis ganes de tornar amb ell, però de debò vols estar amb una persona com ell? De debò vols estar sempre patint per si et traeix? No és més fàcil estar amb una persona a qui li tinguis confiança i et sentis a gust?
És possible que sigui la primera persona que t'ha agradat, però això no vol dir que sigui la única!!
Si ell s'ha comportat així amb tu, segurament ho continuarà fent... Ningú pot obligar a una altra persona a canviar... i pel que expliques sembla que ell no tingui cap intenció de canviar.
Així que potser hauràs de començar a passar a pàgina... intenta posar distància, veure'l menys, deixar de seguir-lo a les xarxes socials, que la seva vida no t'influeixi en el teu dia a dia. Sé que és dolorós, però tu decideixes si vols estar millor o vols continuar enganxada a aquesta història.
Una abraçada molt forta!
www.consultajove.cat