Urgeeent!!
Hola, no se que em passa, osigui he intentat fer l'amor amb dos nois, i res.. M'Ha dit la meva millor amiga, que potser es que tinc la vagina massa tancada... ¿Que puc fer?
IESP

Hola Paueri!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Recordem que quan la vagina està com "tancada" sol ser perquè la seva musculatura està tensa.
Això sol passar per motius psicològics com: ansietat (perquè un no se sent preparat), nervis (per voler quedar bé), por (a l'embaràs per exemple), etc.
Per això és tan important tenir en compte que:
1. Cal que estiguis ben excitada per tenir penetració, sinó la vagina no es relaxa i no està lubricada (seria com intentar tenir penetració amb el penis sense erecció!)
2. No cal que et pressionis a tu mateixa: com més t'ho imposis, més complicat serà
3. És important fer el que un realment vol, i sentir-se en confiança amb l'altre persona :)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat