Que puc fer?
Hola Adolescents.cat, potser aquesta pregunta es una mica rara pero estic un pel agobiada. El meu novio em demana que li toqui algo lo qual l'exiti i nose que fer ni com fer-ho per no semblar una "guarra". Necesito ajuda urgentment adolescents!
P.D: perdoneu per les faltes.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Abans de tot: recorda que només has de fer allò que TU vulguis, no perquè ho demani el teu novio. En temes de sexualitat hem de ser molt respectuosos amb nosaltres mateixos, ja que sino ho passem malament... i és impossible que hi hagi plaer.
Pel que fa al que demana, potser ho hauries de parlar amb ell, ja que des del consultori no sabem dir a què es refereix ben bé. Hi ha moltes parts del cos que exciten :)
I respecte a ser una "guarra", recorda que les noies tenim el mateix DRET de gaudir del sexe que els nois, de manera que és una etiqueta més aviat masclista. TU fes el que vulguis, sense pressió de ningú i sense jutjar-te a tu mateixa, ja que ets lliure per viure la teva sexualitat!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat