que faig?
Vaig coneixer a un noi i vam passar uns tres dies complets junts,en una mena de sortida. Em vaig enamorar i vam passar molts moments romantics i bonics. Crec que m'estima per el "feeling" i les mirades que ens feiem. Ara be, viu molt lluny i és dos anys mes gran que jo. Ademes no sé de cert si ell m'estima. Ens parlem per whats i tal pero no és el mateix que parlar en persona. Jet pensat en oblidar-ho ja que és molt complicat pero sempre que penso en ell el cor em fa mal. Lluito o em rendeixo?
InterPersonal

Hola anònima,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Des del consultori no podem dir-te si has de lluitar o rendir-te, ja que l'única persona capaç de decidir-ho ets tu. És veritat que les relacions a distància són complicades i sovint desgasten molt, però també hi ha històries d'amor a distància molt boniques....
Potser abans de decidir res, vols conèixer-lo una mica més i així poder veure si aquest feeling continua o només va ser fruit d'aquell moment. Tu has de decidir si estàs disposada a viure una història a distància o no. Recorda que la sinceritat i la confiança és fonamental, així com buscar moments per compartir i explicar-vos el dia a dia.
No cal que prenguis una decisió ara mateix. Ves veient com evoluciona i potser el temps t'ajuda a veure-ho més clar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat