ACTUO DIFERENT
Aquest any he començat la ESO i ja m'estic enamorant en plan adolescent boja XD. El cas, és que que m'agrada un noi i sempre que estic
al pati, ell està jugant a futbol. Ultimament no sóc tant jo com abans, perquè em passo tota l'estona preocupada de que si em mira, el que
pugui pensar... Intento fer que m'ho passo bé, em ric, perqué em vegi que sóc divertida i tal però, no em ric amb sinceritat, és a dir, estic més
pendent de com actuar que de divertirme. Feia un temps em reia per tot, i m'ho passava bé, però ara estic més seriosa que mai, perquè sé que
la meva risa es falsa, i ja no m'ho passo tant bé. La meva pregunta és: QUE M'ESTÀ PASSANT? No vull perdre la mevà "bogeria"!!!
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs el que et passa és un dels "efectes secundaris" d'entrar a l'adolescència: tot s'accentua. És a dir, pots comportar-te de manera més extrema: o semblar més seriosa o mostrar-te massa extrovertida.
Sé que és difícil controlar totes aquestes emocions, però a l'hora del pati, intenta centrar-te en les converses que estigueu tenint. La millor manera de semblar natural és ser-ho! Per tant, si notes que ell et distreu massa, procura no tenir-lo ben bé a la vista i seguir la conversa que tens amb els teus amics.
No pateixis que ja trobaràs la manera d'acostar-te a aquest noi, però és important que no t'obsessionis, d'acord?
Una abraçada i benvinguda a aquesta nova etapa!!
www.consultajove.cat