Necessito Olvidar
Hola (escribo en castellano porque no me se expresar bien en catalán)
Necesito olvidar al chico por el qu eme pille... Me tonteava con el hace un mes o así hasta que empezó a salir con una de mis amigas y ahi todo bien lo empecé a olvidar hasta que un dia me abrio diciendome: olvidona.. y yo le conteste: es lo que intentaba y bueno empezamos a hablar y etc y una semana mas tarde rompió con su novia, ademas de mi había otra chica que llevaba pillada por el mucho pero jamas había tenido nada con el. Entonces me empece a tontear otra vez con el chico y le pregunte que si querria algo con la chica que estaba pillada por el pero me dijo que no. Asi que lo deje estar y antes de ayer me dicen que están de lio. Yo me quede flipando y ya no sabia que hacer pero necesito olvidarlo porque por lo que se ve el chico que me mola y esa chica van a durar. Ayuda porfavor.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Pel que expliques, sembla que aquest noi no té gaire clar amb qui vol estar i va fent proves, no? Així que l'opció d'oblidar-lo sembla que és la millor per tu.
Ara ve la part difícil: com oblidar una persona?
No és un procés fàcil, però la millor manera és posar distància (si pot ser física, millor), però també virtual (deixar de seguir-lo a les xarxes socials, per exemple). Intenta no saber res d'ell (o el mínim possible) i centra't en tu. Descobreix quines són les teves aficions i passa estones amb les teves amigues i la teva família.
Veuràs que poc a poc, ja no hi pensaràs tant
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat