Què és el que sento...?
Holaa! Una cosa, tinc 12 anys, el cas es que hi ha un noi que no se ven bé si m'agrada. Primer de tot, se que encara no tinc l'edat per tenir novio. Segon, no se que es la sensació d'estar enamorada. Com ho puc saber? Penso amb ell molts cops, em faig il.lusions per ell, ens mirem,no ens parlem, no em cau bé, però no se si m'agrada... Què puc fer per saber que és el que sento per ell? Gràcies! (Se que em faig pesada amb tantes consultes) jejejee, gràcies!!! El consultori es l'únic lloc per comentar els meus problemes!! No se que faria sense el consultori!! Gràcies😘😘😘❤️❤️❤️💓💓💓💕💕💕💚💚💚💞💞😏♡♡♡
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
La veritat és que la sensació d'estar enamorat/da és molt subjectiva i personal, ja que cadascú ho descriu d'una manera! :)
Pel que tu expliques, sí que sembla que aquest noi t'agrada molt... És important que l'enamorament ens faci sentir bé amb nosaltres mateixos (tot i que a vegades pot ser una mica angoixant o tenim el cap massa ocupat).
Segur que amb el temps, acabes definint millor aquests sentiments, i sabràs si estàs enamorada del tot o senzillament t'agradava una mica.
I si creus que ets jove per tenir novio, recorda que no hi ha cap pressa! A la vida hi ha temps per tot :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat