diversos dubtes
Holaaa, jo tinc diversos dubtes, se que seran molt comuns pero magradaria resoldrels:
1. Mai me donat un petó i porto coladeta desde 1ér de primària del matiex noi i magradaria que fos amb ell pero no em fot ni cas, que podria fer per aconseguirlo i que anés bé?
2. Desde fa uns quans dies em masturbo, pero no se si arribo al orgasme, sento com una gran presio a la vagina i despres al cap duns segons ja res es aixo?
Gracies i espero wue respongueu i ho sento per les faltes.
IESP

Hola Lalelilolu!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
1. L'ideal seria que ell sentís el mateix per tu, però no podem forçar a ningú a que ens correspongui... Estar enamorat és acceptar que l'altre persona pot escollir, encara que ens digui que no. Per tant, les opcions són:
a) Seguir en silenci amb el dubte, però amb la seguretat de no arriscar-se.
b) Dir el que sents i saber si a ell li passa igual.
En el cas que digui que no, al menys tindràs l'opotunitat de fer un "reset" i començar a sentir per una altre persona que sí et correspongui. El primer petó vindrà segur, senzillament encara no ha estat el moment :)
2. La sensació de l'orgasme és molt subjectiva i personal. Normalment, genera plaer físic i sensació de benestar. I just després, sol haver molt relax, com si el cos estigués calmat de cop. No se si el que tu sents s'assembla al que descric.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat