bff
Aveure tinc una pregunta, fare 5 mesos amb la meva novia i ja hem decidit fer-ho. Ja sabem com ho farem però nose allò de per quin forat li he de posar, se que n'hi ha tres pero nose quin es i em fa cosa preguntar-li. També voldria saber si hi ha alguna diferència entre la masturbació i el sexe i també entre fer-ho a "pelo" o amb preservatiu.
Esperu q contesteu rapid pls es urgent:")
IESP

Hola Marc!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que:
- El penis s'ha d'introduir per la vagina, però no té molta complicació (un altre forat és minúscul i és per on surt el pipi, i l'altre és l'anús!).
- La mastrubació és l'estimulació dels genitals amb la MÀ (pot ser sol o en parella)
- Les relacions sexuals (o sexe com tu dius), té a veure amb totes les pràctiques sexuals que es poden fer amb una altra persona, incloent la penetració.
- Fer-ho a "pelo" vol dir sense preservatiu. Evidentment, el meu consell és que ho feu amb preservatiu, ja que d'aquesta manera tots dos estareu més tranquils, no creus? :) Una bona opció és que, primer, practiquis a posar-te els preservatius TU sol a casa, ja que així no has de fer-ho per primer cop amb els nervis d'estar amb ella ;)
No cal que us pressioneu, ja que és important que aneu pas per pas. De moment, parleu de tot el que us preocupi i experimenteu a poc a poc, ja que el sexe ha de ser divertit, no com un examen!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat