Estimo a un noi
Porto mig curs seient a darrere d'un noi que m'agrada, mantenim conversa, riem, però crec que jo per a ell només sóc una amiga més, voldria acabar sortint amb ell, però tinc por de que s'enfadi i acabem sense ni parlar. Que puc fer?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que això que expliques... és molt comú :)
Quan algú ens agrada, fa molta por saber què pensa de nosaltres o què sent relament, ja que ens arrisquem a sentir un "NO"... i això fa mal, clar.
Però per una altra banda, també és molt angoixant no saber quins sentiments té i aguantar amb aquest dubte sempre, no creus? Portes molt temps en silenci si ho penses bé. Per això també cal ser valenta i dir el que sents.
A més, si s'enfada només perquè t'agfrada, voldrà dir que no és gaire madur no? No és cap cosa dolenta! Al revés, hauria d'estar content de saber que una persona com tu s'ha fixat en ell :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat