tinc 17 i estic embarassada!!
Fa un mes vaig anar a una festa i entre cubata i xupitos em vaig anar apropant a un tio que estava molt. Ell em va seguir el rotllo i al final de la festa em va portar a se casa i com anavem una mica malament i els dos estavem molt excitats ho vem fer sense preservatiu. Ell no va controlar i es va acabar corrent. Al dia següent no li vaig donar gaire importancia i fa temps que em tindria d'haver baixat la regla. Estic molt preocupada i no li he explicat a ningu, fins i tot el noi tampoc ho sap. Ajudeumee!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Em sap greu, però tal com fas la consulta no se si és que creus que estàs embarassada o és que ja ho saps segur.
Et diria que primer, abans de preocupar-te en extrem, compris un test d'embaràs a la farmàcia per saber-ho segur.
- Si el resultat és negatiu, podràs estar més tranquil.la i prendre un temps per pensar què faràs la propera vegada que vulguis tenir sexe: com veus, el preservatiu hi hauria de ser sempre per poder gaudir amb tranquil.litat...
- Si el resultat és positiu (o sigui, que hi ha embaràs), el millor és que t'assessoris bé: parla amb adults de confiança i amb professionals especialitzats, com al centre de salut. La decisió de tot plegat és teva, però pots comptar amb l'ajuda dels teus segur.
Molts ànims!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat