relacions sexuals/ orgasme
hola, tinc varies consultes per fer, o escriure en punts així poder serà més fàcil:
1. fa un any i mig o així que tinc novio i a finals d'agost farà un any que mentenim relacions, yo vaig voler esperar per assegurarme que ell no només em volia per fer-ho com la gran majoria dels nois i també perquè jo era verge i nose em feia cosa i tal fins que un dia doncs vam decidir fer-ho. El cas que ara que ja no em fa mal quan o fem, doncs a l'hora de fer-ho noto de tant en tant com nose com unes puntxades per la zona de la bufeta (però no tinc gents de pipi ni res eh) però nose normalment quan més noto la puntxada aquesta és quan nose o fem i apreta del tot, però és una puntxada amb una mica de plaer, intento explicar-me lo millor que puc, però esque realment és una sensació rara i aleshores penso amb altres coses per intentar que no em passi perque nose es algu raro que fins i tot algun cop m'ha fet la puntxada fins la lumbar i venir ganes de fer pipi. Això que vol dir que estic arrivan al orgasme? esque nose si me explicat bé i si es així com puc saber si estic arrivan al orgasme? quan o fem només em dona petits plaers i de tant en tant les puntxades, hem provat varias possisons però em passa igual i arrivo al orgasme quan o fem i a la vegada em toca el clítoris, m'agradaria arrivar sense fer falta que me'l toques ja que quan mel toca arrivo al orgasme clitorial i no a l'altra.
2. si estem els dos a la banyera o piscina i tal i ell es corra a dintre l'aigua em poden entra els espermas i quedar-me embarassada? esque o vaig veure amb una serie i l'altra dia estavam a la banyera i ell es va coorre i jo em vaig aixecar de cop perquè em va venir la imatge i tal de la serie que deien que com que els espermas estavan amb aigua doncs estavan al seu habiatat natural i aleshores podien arrivar a nedar i entra, es veritat això?
3. quin és el dia que puc fer-ho sense condó? el dia que estic fèrtil? se que sempre s'ha de fer amb protecció i tal, però sempre e sentit que hi ha un dia que es pot fer sense que no passa re
4. tinc una app al movil que em diu quan m'ha de venir la regla i tal i a la vegda em diu quan estic ovulan i quan fertil i les provavilitats de quedarme embarasada si son alttes baixes o mitjes segons el dia, em puc fiar? és diu my periode calendar, és així com una llibreta rosa amb una flor blanca.
5. per quedarme embarassada (cosa que ara per ara no vull, però es bàsicament per aclarirme el dubte que em dona el cap) els dos hem d'arrivar al orgasme? o només ell ja que ha de treure els espermes??
gràcies per adelantat i o sento per tants dubtes i tal:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent per punts:
1. Quan hi ha penetració, i la noia està excitada, pot sentir això que descrius: com ganes de fer pipí, però sense ganes de veirtat. Això passa perquè des de dins de la vagina, també s'estimula la zona del Punt G) i la bufeta urinària. No és cap cosa dolenta, al revès: pot produir una mica de plaer, i és complertament normal :)
2. No, si els espermatozoides estan a l'aigua i no han entrat dins de la vagina, la noia no es pot quedar embarassada.
3. Això no és cert! NO hi ha cap dia que es pugui fer sense preservatiu, és un mite. Una noia que ja té la mentruació, és fèrtil (osigui, pot tenir fills) cada dia del mes. És molt perillós fer-ho sense preservatiu com ja saps.
4. NO, aquest calendari de fertilitat és molt útil per quan SÍ et vulguis quedar embarassada (ja que quan una noia busca un bebé, hi ha uns dies que és millor tenir relacions per assegurar-se més). En canvi, si no es busca l'embaràs, com en el teu cas, aquesta app no té cap utilitat, només per controlar quan ve i marxa la regla.
5. Per a que tu et quedis embarassada, és necessari que ell EJACULI: és adir, expulsi el semen amb els espermatoziodes. L'orgasme no és necessari, tot i que en els nois sol anar associada una cosa amb l'altra (orgasme i ejaculació)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat