jjj
jjj
Any: 2000
Comarca: Barcelonès
Data: 06/05/15 15:15
Altura i força
Hola!
Tinc 14 anys i medeixo 1.50
Vull posar-me fort de braços pero diuen que si faig peses no creixere.
Es veritat? Que faig?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 27/05/2015 18:17
Hola!

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

La veritat és que nosaltres no som expertes de l'activitat física ni tampoc del desenvolupament de la musculatura, així que millor que t'assessoris amb algun expert en aquest tema. De totes maneres, el desenvolupament del nostre cos ve marcat genèticament, així que pots estar tranquil que en principi has de desenvolupar-te igual ;)

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.