Problema amb les pits!
Hola tinc 12 anys i soc noia. Tinc un problema que no se si es normal: tinc els pita en creixement i un es bastante mes gran amb estries que l'altre que es petit i no té estries. Es dolent? Ja tinc la regla i les tinc poco desenvolupats i es extrany per que no soc primera, soc normal, i els tin petitons i un mes gran que l'altre.
Per favor ajudeu-me!
IESP

Hola Sinditty!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Que estiguis en ple desenvolupament amb 12 anys és totalment normal, i com a tal els pits aniran creixent al seu ritme. Totes les noies tenim un pit més gran que l'altre, igual que tenim una mà més gran que l'altra, i això és totalment normal. En alguns casos la diferència entre els dos pits és més evident. Les estries que tens en un pit són fruit de l'estirament de la pell a conseqüència del creixement normal del pit.
El que nosaltres et recomanem és que vagis al ginecòleg i li comentis. Anar al ginecòleg després de tenir la primera regla està molt recomanat. Ja sabem que en molts casos fa vergonya... però pensa que ell podrà explorar-te i segur que et quedes més tranquil·la.
Una abraçada molt forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat