Parella
Hola! Ja fa bastant temps que porto amb el meu novio. Respecte a les ''relacions'' que tenim... bueno, ens toquem al sexe, jo a ell i ell a mi, ens fem petons, em toca les tetes, i tal. Pero es que ja portem molt de temps aixi i vull una mica mes de... accció.
Ha intentat varies vegades posarme la ma assota dels pantalons i les calces pero, no se. i si jo no em deixo, ell tampoc. Obviament que tinc pel alla, i aixo em fa coseta, no se si li molestara o que, no se que puc fer per estar a gust amb que em toqui.
En aquest moment visc a Bogota, Colombia; pero he viscut tota la vida a Barcelona i en uns mesos torno. En fi, aqui hi ha una cosa a la que se li diu 'bluyinear' que ve del terme bluejean: texans. Vol dir com fer-ho amb roba... m'explico? La meva millor amiga em diu que ho faci i el meu novio tambe vol, i jo tambe! Pero realment m'agradaria que em donessiu consells, de que fer i que no fer... soc nova en aquests temes.
Moltes gracies i perdo per les faltes pero es que no me'n recordo de com fer els accents al ordinador.
IESP

Hola Lalels!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Comentes que tens ganes de més "acció", perquè no ho parles directament amb ell? La comunicació en la parella és molt important. Parleu-ne, expliqueu-vos el que teniu ganes de provar i seguiu el vostre ritme, no cal córrer. Arribeu fins a on tots dos vulgueu arribar i us sentiu còmodes.
Que tinguis pèl al pubis és el més normal del món! Ell també en té! Així que tranquil·la, pensa que el pèl no és cap impediment per mantenir relacions sexuals i tampoc afecte al plaer que pugueu sentir. T'has de sentir a gust amb el teu cos!
La decisió de fer-ho o no ha de ser vostre, i heu d'estar tots dos d'acord en fer un pas més. La primera vegada, el més important és que n'estiguis segura. En segon lloc, que recordeu que amb la pràctica i el temps s'aprèn molt i les coses surten més fàcilment, de manera que no us pressioneu perquè sigui tot perfecte, d'acord? No oblideu passar-vos-ho bé, tenir els preservatius a mà i busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions.
Recordeu que a les primeres vegades és normal està una mica nerviós, i que si no surt del tot bé a la primera no passa absolutament res, a la següent anireu millorant!
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Una abraçada ben forta i fins aviat!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat