Transtorn sexual?
Hola, soc la romina i crec q tinc un serios problema relacionat amb el sexe, o al menys en pensar en ell i masturbar-me i fer coses de les quals no estic gaire orgullosa.
Primerament vull dir q soc verge i que segurament ara pensaras que son les hormones i es normal en aquesta edat pensar molt en sexe x la curiositat, pero aixo es algo que em pasa des de que tenia 3 anys i es el que no trobo coherent. Mira a mi des de petita que penso en el sexe i de certa manera ja tenia raonaments de q el q feia no estava be xq no volia q ningu em pilles fent el q feia (convencia a amigues meves de la guarderia xq es liesin amb mi o coses x l'estil i els hi deia que no li diguessin a ningu). Ara la cosa no ha canviat, potser durant un any em vaig calmar o aixi (un any o dos), pero a tercer de la eso va tornar i suposo q ja era normal llavors, pero tot i aixi trobo q es una mica massa exagerat.
El meu dubte amb tot això es xq em passa? Tinc algun transtorn o algo aixi, o potser vaig viure alguna cosa relacionada amb el sexe entre els 0-3 anys (com si algu em va tocar o aixi, pero jo no ho recordo i no se com saber ho), o simplement soc rara..? nose i es algo q no puc parlar amb ma mare o pare xq com els hi expliques que des de els tres anys q vols q et toquin, o liarte o aixi? o que feies striptis davant el mirall o imaginaves escenes massa fortes? QUAN NOMES ERES UNA NENA? es q no ho veig clar aixo.
Segurament ara penses q estic xalada, i jo tambe, pero de veritat necessito ajuda
Moltes gracies x llegir ho i intentar ajudar me
RMB
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No ets rara, les persones som diferents, per sort, i hi ha persones que tenen més curiositat que d'altres pel sexe, tu pots ser una de les persones que té molta curiositat pel sexe, però això no té perquè ser dolent.
La sexualitat forma part de nosaltres des del moment en que ens conceben, fins que morim, per tant, és normal que tinguem desig, que sentim ganes de provar, que sentim ganes d'investigar i que sentim ganes d'experimentar al llarg de la nostra vida. La sort que tens, és que tu ho recordes des dels 3 anys! Molta gent no té aquesta sort i recorden a partir de l'adolescència, tu no, i això pot ser quelcom molt bonic!
Per tant, no pateixis, senzillament són records i experiències que has viscut.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat