Smilegirl
Smilegirl
Any: 2000
Comarca: Gironès
Data: 05/05/15 22:00
AMIGUES PERDUDES
La meva amiga m'ha mentit moltes vegades i ara li he deixat les coses clares però a sobre em diu que no ha fet res i em fa rabia que hauria de fer ?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 26/05/2015 17:57
Hola smilegirl!

Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.

A vegades en els conflictes passen aqeustes situacions. Si tu li has dit el que sents, està bé. Deixa que ella reflexioni. SI creus que has de posar una mica distància, pots fer-ho si estàs dolguda, si consideres qeu no és tan important, diga-li doncs qeu no t'agrada i com et fa sentir que et menteixi.

Eli Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.