em llanço??
Hola,
es la primera vegada que faig una consulta i no se molt be que fer així que explicaré el que em passa directament. Tinc 15 anys i m'agrada un noi que va a la meva classe, fa bastant que m'agrada i comença a ser seriós el que sento. Fa temps que parlem (cara a cara i per whatssap ) de res important, basicament de deures però a classe, noto que em mire i moltes vegades hem encreuat mirades bastant temps però de vegdes sembla que no es important, que ha passat per casualitat però d'atres es bastant intens (no se si m'explico).
A més, farà dos dies o així, anava cainant pel pasadís i tenia un amic seu al meu cantó(l'amic arropenjat a la paret) i em mire de reull, alçe el cap i mire al noi que m'agrada que venia al meu darrere amb un altre amic i quan es troben els tres, el que estava arropenjat a la paret li fa un copet de colze.
No se si s'ignifique alguna cosa pero m'ha semblat important dir-ho.
Les meves amigues diuen que si que li agrado pero jo no estic molt segura, i molta gent diu que el no ja el tinc pero el que no diuen es que, si li dic el que sento i ell no va per mi no palarem ni ens farem bromes, ni tan sols el podre mirar, perdrem tot el contacte i sigui el que sigui el que tenim, m'agrada que ho tinguem.
Creieu que tinc alguna oportunitat??(ell es bastant tímid i no crec que faci el primer pas)
M'hauria de llançar??
Ajuda, siusplau.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per confiar en nosaltres i fer la consulta.
És difícil amb el que m'expliques saber si tu li agrades a ell o no. Potser hauries d'intentar apropar-t'hi una mica més, buscar altres temes de conversa i així anar guanyant intimitat i confiança. Llavors podràs veure com reacciona ell, si segueix el joc, si et fa alguna indirecte, si es posa nerviós...
I si no surts de dubtes, sempre ets a temps de dir-li el què sents, no?
Si aquesta situació no et desespera, no tinguis pressa i ves disfrutant del que teniu ara ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat