Amics d'ell
Hola! Moltes gràcies per atendre al meu problema... No sabia ven bé a quin apartat posar-lo...
El cas és que jo ara ja fa un temps, concretament asi 6 mesos, que tinc una parella i estem bé, però els seus amis no paren de dir-li coses i intentarli menjar el coco perquè tallem ( i el pitjor és que els seus amics els he vist pocs cops, perquè ell va a un altre col·legi ), i NO pararan fins que tallem. Jo ja sé que no els hi caic bé però em fa pena per ell ja que ha d'estar aguantant que els seus amics no suportin a la seva nòvia... i vulguis o no això no és agradable. A més a més porten molestant els 6 mesos i en part no sé com ell ho aguanta.... Apart tinc por de que acabin aconseguint el que volen perquè s'han arribat a inventar que jo no l'estimo, i coses així, però el pitjor és que m'estan deixant com una bruixa que no val re, dient que sóc una merda i al final ho pensarà :(
No sé què fer perqué a més a més ell no sap que jo sé el que els eus amics em diuen ...
Necessito ajuda please...
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La teva situació és una mica delicada, però has de confiar en la teva parella. Segurament ell no ho està passant gaire bé (no és gens agradable que els teus amics no acceptin la teva parella), per això necessita que li donis suport.
Si vols i ho necessites, pots dir-li que ja saps quina opinió tenen de tu els seus amics, però que confies en la vostra relació. Un cop hagueu tingut aquesta conversa, t'hauries de mantenir al marge. Deixa que sigui ell qui posi límits amb els seus amics, d'acord?
Confia en la teva parella i deixa que sigui ell el que decideixi com actuar. A vegades hem d'aprendre a confiar en els altres davant situacions que no podem controlar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat