nois o noies?
Hola, tinc 14 anys i sóc una noia i normalment masturbar-me m'agrada més pensant amb le snoies que en els nois, em posen mes les ties basicament, però també m'agrada un noi però quan em lio amb les amigues de festa i això tinc ganes de mes
mersi!
Anissa Ouali

Hola Anonimaa22!
En l’adolescència es comença a despertar l'interès pels altres, nois i/o noies, però si vols saber què ets, la pregunta que t'has de fer és "de qui t'enamores?", que t’agradin nois i noies no es determina per dir amb qui tens relacions sexuals sinó que es determina per dir de qui t'enamores.
Si t'enamores només de nois, i ets noia, seràs heterosexual, si t'enamores només de noies, i ets noia, seràs homosexual, i si t'enamores de les persones indistintament de si són nois o noies seràs bisexual.
Que siguis hetero o homo no significa que no t'ho puguis passar bé sexualment amb tothom, nois o noies, o t’excitis més pensar en ties simplement per experimentar i descobrir.
Per tant, la pregunta que has de respondre per respondre la teva consulta és: de qui t'enamores?
Espero haver estat d'ajuda!! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali