ajudeu-me, m'insulten
Hola.
mireu ia estic cansada de que la gent m'insulte sense coneixem bé, sempre m'astan dien pringada i coses d'estes,ia porto un any que m'ho diuen i estic cansada, mai habia pensat de tallar-me fins ara, em vull tallar, però no puc, i tampoc vui perque perdere a la meua millor amiga i no vui, pero al fondo si que em vui tallar, ajudeu-me, estic super cansada de que m'insulten i o puc viure tranquiñl, que puc fer?
Ajude-me
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La situació que estàs vivint deu ser molt desagradable, però tallar-se no t'ajudarà en res, al contrari, et portarà pitjors conseqüències.
El què has de fer és parlar i explicar què t'està passant. Explica-ho als teus pares i al teu tutor o tutora. Potser podeu organitzar una reunió per parlar de la situació i així que ells facin alguna cosa per protegir-te.
També podries parlar-ne amb la teva amiga. Explica-li com et sents i demana-li que t'ajudi a defensar-te.
Ningú té dret a riure's d'una altra persona. I el silenci és la pitjor manera d'enfrontar-t'hi, perquè els dóna força. Com més persones ho sàpiguen, millor.
Sé que no és fàcil el que et demano, però agafa força i veuràs com si et comences a defensar i a demanar ajuda, entre tots aconseguireu acabar amb aquesta situació.
Una abraçada molt forta!
www.consultajove.cat