QUÈ ÉS EL QUE SENTO?
Hola Adolescents.cat
Tinc un dubte: tinc 15 anys a punt de complir-ne 16. Faig 4rt de ESO i des de que vaig començar aquest curs, tornant de l'escola amb les meves amigues, sempre em trobo a un noi que m'atrau. Em dedica somriures quan em giro per mirar-lo per última vegada al dia. Sento papallones a l'estòmac... El quenoto raro és que quan el veig em poso vermella, el cor em va a deu mil per hora i s'em dilaten els ulls... jo crec que es tímid com jo aixi que em costarà donar el primer pas. És amor o obssesió el que sento per ell? pfff... ajudaa!!
PD: Ajudeu molt!! Petonss!! :*
InterPersonal

Hola AsmaaE,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs jo no puc dir-te quins són els teus sentiments. Pel que expliques, sembla que aquest noi t'atrau, però fins que no el coneguis, no parlis amb ell i no sàpigues si teniu coses en comú... serà difícil saber si n'estàs enamorada.
A vegades confonem l'amor amb l'atracció. L'atracció pot ser física (que ens agradi el físic de la persona) però també intel·lectual (ens agrada com pensa i com argumenta les seves opinions) o fins i tot espiritual (ens atrau la manera com veu la vida). Però fins que no coneixem la persona i hi parlem durant un temps, no podem veure si aquesta atracció es converteix en enamorament o no.
Per tant, ves veient cap on evoluciona tot això i si vols, fes algun pas, i mira com reacciona ell. De totes maneres, disfruta-ho que és molt divertida aquesta etapa ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat