em tallo
hola!!! El que pase es que em faig talls als braços, des de fa algo mes d'un mes. Ja fa unes 2 setmanes que no ho faig. Des d'aquell temps he tingut molts moments en que ho volia ha fet, pero el que faig es contar fins a 100 i dir-me a mi mateixa que tallarse no es bo, que sol empitjore les coses. Pero em done la sensació de que ho tornare a fer...no em diguis que no pensi amb aixo, perque jo se que ho tornare a fer. Hem podries donar algún consell?? o disme coses per a distreurem siuplau!!!
mercii<3
InterPersonal

Hola bonica!
Primer de tot moltes felicitats per poder-te controlar! Estic molt orgullosa de tu, perquè sé que no ha de ser gens fàcil!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. El consell per no tallar-se és seguir el que fas fins ara: comptar fins a 100, dir-se que no aporta res de bo i que només empitjora les coses.
Si necessites desfogar-te, has de buscar el millor mètode per tu. Pots fer-ho a partir de la part més artística (pintar, escriure, dibuixar...) o bé a través de la ràbia (picar un coixí, plorar o xafar gots de plàstic amb els peus...). Cadascú ha de trobar la manera per desfogar aquest malestar, sense que empitjori la situació.
També seria genial que en parlessis amb alguna persona de confiança (un amic i un adult) així t'ajudarien a tenir encara més control sobre tu mateixa. I et donarien seguretat i confiança.
Una abraçada ben forta bonica!
www.consultajove.cat