S'acabat l'amor?? :(
Hola adolescents!
Fa una setmana, un noi el qual m'agradava molt, i jo pensava que li agradava a ell, m'ha deixat de parlar i de mirar. I jo a ell també.
Una amiga meva li va abraçar amorosament i jo em vaig posar gelosa sense voler-ho. Ell s'ho va prendre com que m'havia enfadat amb ell... I ara actuem com si no ens coneixéssim de res!
No sé com arreglar-ho. Abans confiàvem molt mútuament, fins i tot li feia abraçades. Però ara no m'atreveixo. Estic gelosa de la meva amiga, perquè penso que a ell li agrada ella. És un sentiment que em provoca molt de malestar. A més, aquest noi es molt tímid. Sempre has d'anar tu a parlar-li a ell.
No sé que fer, estic molt trista :(
InterPersonal

Hola Laura,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Pel que sembla, hi ha un malentès i cap dels dos sabeu explicar molt bé què ha passat oi? És difícil poder endevinar què pensa ell o què li ha passat pel cap. Així que només tens dues opcions: deixar-ho córrer, o parlar amb ell.
Sé que parlar amb ell pot fer vergonya o ser incòmode, però és la manera més fàcil de saber què ha passat entre vosaltres. Així tu et quedaràs tranquil·la i podreu explicar-vos com us sentiu. Si et ve de gust resoldre aquesta situació, sembla que hauràs d'agafar aire i parlar-li directament...
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat