anouk03
anouk03
Any: 2003
Comarca: Vallès Occidental
Data: 05/05/15 19:31
LA QUE AS LIAO POLLITOOO!!!
holaaa
abans, m'agradava un nen, pero em va deixa de agradar (crec) iseu al meu costat desde feber i crec que m'estic colant un altre cop per ell..... no em vull colar d'ell... es molt guapu i aixo, pero jo no, ell no es el meu tipu, no peguem ni en cola... esk, es molt dificil estar enamorat saps?? no em vull enamorar encara, soc petita. pero, penso amb ell molt soint... es tan adorable i gracios... ja es masa tard per no enamorarme, oi??
InterPersonal
InterPersonal
Data: 25/05/2015 18:50
Hola anouk!

Sóc l'Eli Aulet, Psicòloga d'Interpersonal.

Doncs no és massa tard. Això també ho podem decidir. De fet, a vegades ens enamorem però si no ens convé lo més correcte és desanamorar-nos. Com es fa? doncs evitar pensar amb ell més del comte i distreure's amb els coses i gent que un té.

Endavant

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.