amor perdut
amor perdut
Any: 2002
Comarca: Garrotxa
Data: 05/05/15 17:02
enamorada
estic bojament enamorada d'un nen que té novia. la seva novia em cau molt be pero vui k el nen estigui sol per poder-lo conquistar i que hi hagi tema entre nosaltes. no se que fer perque tallin pero jo no en tinc ganes que ho passin malament. ell sap que em mola pq li vai dir i li vai preguntar si sentia algu més que amistat i em va dir que no. pro un altre dia tambe li vai preguntar i em va dir que estava "confuso". jo no se si realment sent algu per mi...

ajuda per saber si sent algu per mi i per saber com conquistar-lo!!!!!!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 25/05/2015 18:36
Hola

Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.

Doncs entenc que estiguis enamorada o t'agradi, però sembla que ell ara no està disponible. Hauràs d'esperar o decidir oblidar-lo i veure més alternatives. Et sentiries bé si trenquéssin perquè tu t'hi has osat al mig?

Entenc que vols al nen, però a vegades, tot i que és dur, hem d'entendre que l'amor no és correpòs o que no coincidim al mateix moment.

Ànims!

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.