adolscent amb problemes
adolscent amb problemes
Any: 1998
Comarca: Segrià
Data: 05/05/15 16:32
es normal?
Hola!!!

Es normal estar intentan ovlidar a un noi duran 8 mesos??? Es que el temps pase i no puc ovlidar al noi que m'agrade
InterPersonal
InterPersonal
Data: 25/05/2015 18:34
Hola!

Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.

El que demanes pot passar! Ara també hauriem de veure tot el que fas per oblidar-lo. És molt important fer molt d'esforç per evitar pensar amb ell o estar aprop de records d'ell.

Centra't en el que tu t'agrada i en els teus plans. Com més atenció posis en tu i en cuidar i divertir-te amb la teva vida, més ràpid ho aconseguiras.

Endavant

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.