Anòniimaa♥
Anòniimaa♥
Any: 2001
Comarca: Maresme
Data: 05/05/15 16:05
Asdfghjkl
Hoola Adolescents.cat!

Només volia preguntar si em podries explicar qe s'ha de fer per liarme amb algú, és a dir, m'ho han explicat amigues meves i axiò però no em sé liar. Perquè mai ho e fet, però oportunitats no m'han faltat jajajja.

En resum, em podries explicar que haig de fer jo per liar-me amb algú. És a dir, com moure la llengüa i tal.. Mooltes gràciieees!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 25/05/2015 18:32
Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.

Doncs mira tampoc hi ha massa secrets. Se n'aprèn progressivament...i sobretot i el més imortant és fer el que un sent que està preperat. Si anem fent a poc a poc i centrats en el que sentim, anirem veient què ens ve de gust i què no. Sempre és més recomanable anar pas a pas, segons anem sentint!

Endavant

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.