M'arrisco o no?
Hola, tinc 17 anys i m'agrada un company de classe que vaig conèixer a principi de curs però el problema es que te novia. I m'agradaria saber si es convenient que em llençi o millor els hi deixo espai,porten gairebe 8 mesos junts però la seva relació no es molt de novios i jo me l'estimo de veriat i ell les indirectes doncs, no les pilla gaire. Moltes gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La decisió l'hauràs de prendre tu sola, pren consciència dels teus valors i valora si vols començar una història amb algú que ja té parella...
Que la seva relació no sigui molt de novios no significa que no vulguin estar junts, de moment ho estan, per tant, ningú et garanteix que dir-li de forma directe faci que ho deixin. Ara bé, si vols provar i arriscar-te en comptes de no fer res, aquesta haurà de ser la teva decisió, però valora-ho sabent que hi ha dues opcions de resposta: un "sí" i un "no".
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat