Enfermetat o enamorament, ajuda!
Hola, sóc una adolescent de 12 anys i fa temps que no em paro d'enamorar i ja no se si és l'enfermetat de la limerència. El que em passa es que m'enamoro d'un noi i m'obsesiono molt, també tinc por de que s'enteri de que m'agrada per inseguretat i em fa molta vergonya, ho paso molt malament. Deprès de que em deixa de gustar el noi m'enamoro d'algu sense voler, encara que sigui dolent i lleig, en conclusió; paso la vida enamorada sense voler. Això es un secreto que ningún ho sap i alomillor hauria d'anar a un psicòleg o parlar-ho amb algú, però em fa massa vergonya. Vui deixar d'enamorar-me perquè ho paso fatal, estic desesperada i no tinc par ella per la vergonya. La leva familia, que no ho sap, diu que tinc l'adolescència a sobre des de bastante petita (10 anys) . No sé si es normal, pero això té que acabar i no sé com. Per favor ajudeu-me.
InterPersonal

Hola Sinditty!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, sembla que comences a estar cansada. Això és positiu! No et preocupis, vas per bon camí! Quan estiguis cansada del tot ja ho pararas. Si ara no estàs cansada d'enamorar-te disfruta de lo bonic que també és. Sobretot pensa , i és així, que quan te'n cansis desaareixerà. Ara potser no ho estàs suficient!
Sobre la vergonya...doncs deu ni do lo dur que és aguantar-la. Degut a ser vergonyosa no pots tenir parella? que injust! no estàs enfadada? Jo estaria molt enfadada amb la meva vergonya. És natural sentir una mica de vergonya o por de que no surti bé...la mateixa por t'ajudarà a prepara-te!! Pensa que a la vida aconseguir les coses a base d'afrontar.-nos -hi i d'aixecar-nos cada cop que topem i anem a terra. Només una frase: de fracàs en fracàs és quan surt la valentia!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat