dubte
Primer de tot m agradaria donar les gràcies per aquest consultori, ens ajudeu molt a tots!
El meu dubte es que si un noi fa sexe oral a una noia hi ha risc de tramsmissio de malalties, pero quina proteccio s ha d utilitzar llavors per evitar-ho?
I si algu ho fa sense tenir en compte res, s ha d estar preucopat tan el noi com la noia? Ja que pel que tinc entés molta gent ho fa i no els ha pasaat mai res, al contrari, ho han disfrutat
Moltes gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb el sexe oral hi ha risc de transmissió d'infeccions de transmissió sexual, tot i que molta gent ho fa sense protecció, el que recomanem és que utilitzeu un mètode de barrera.
El que es pot utilitzar és un mètode de barrera de làtex. Per fer sexe oral a un noi, la barrera seria el preservatiu, per a fer sexe oral a una noia el que es pot utilitzar és: paper film, un preservatiu obert per la meitat, una barrera de làtex (que es pot comprar a qualsevol farmàcia).
Aquesta barrera s'ha de col·locar sobre la vagina de tal forma que la boca i els genitals no estiguin en contacte directe.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat