BUS DE LINIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOLA,
PRIMER DE TOT US VOLIA DIR QUE MOLTES GRÀCIES PER TENIR AQUEST CONSULTORI SEMPRE OBERT.
TANIA UN PETIT DUBTE QUE NECESSITARIA QUE EM RESPONGUESSIU.
MIREU:
JO VAIG A UN INSTITUT BASTANT CENTRIC DE BARCELONA, PERÒ DE CASA MEVA AL INSTI TINC UNA MITJORETA DE BUS
DURANT AQUESTA MITJA HORA VAIG ASENTADA AL COSTAT D'UN NOI QUE MAGRADA MOLT: ES MOLT GUAPO ESTA MOLT BÒ... I ES MOLT SINCER:)
QUAN PARLO AMB ELL VEC QUE ELL SEM APOIA EM FA CARICIES I EM DIU COSES CONTINUAMENT, JO NO SER COM PENDREMU PERÒ ESQUÈÉS MOLT GUAPUUU.
UN DIA EM VA DIR SENSE QUE JO LI DIGUES RES QUE NO VOLIA RES AMB MI, QUE PREFERIA L'AMISTAT.
JO EM VAIG QUEDAR FLIPANNN PERÒ ELS MEUS AMICS EM DIUEN QUE HO FEIA EXPRESAMENT PERQUÈ VOLIA QUE PASSES EL QUE TENIA QUE PASSAR...
LA VERITAT ES QUE NOSE QUE FER, ESTIC MOLT CONFUSA I M'AGRADARIA QUE M'AJUDESIU DE VERITAT:
LI AGRADO?,
MI LLENÇU?,
MHO VA DIR AMB TO IRONIC O REALMENT MHO DEIXAVA CLAR DESDE BON PRINICPI?
MOLTES GRACIES ADOLESCENTS<3
InterPersonal

Hola Pastissera!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies pels teus comentaris! :)
Entenem que estiguis confosa! Però la veritat és que nosaltres no tenim la resposta als teus dubtes, tant de bo poguéssim saber si el comentari que et va fer va ser en to irònic o perquè realment només vol una amistat amb tu.
El fet és que l'única manera que tenim per sortir de dubtes és preguntant-li directament a ell. Podries dir-li que el seu comentari et va deixar una mica "fora de lloc", ja que no entens molt bé perquè t'ho va dir. Potser així et parla dels seus sentiments i aconsegueixes aclarir què sent exactament.
També pots parlar-li dels teus sentiments cap a ell, potser això costa una mica més, oi? Com saps, res ens assegura que ell senti el mateix que tu, però si no ho proves, mai sabràs què podria haver passat. D'altra banda, has de ser conscient que res de tot això ens assegura que ell senti el mateix que tu i, per tant, ho hauràs d'acceptar i respectar, valorant com seguiu la vostra amistat sense que això et faci patir.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica! Molta sort amb la vostra història i ja ens explicaràs com va evolucionant!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat