sola
Hola!
Tinc 15 anys i gairebe totes les meves amigues tenen novio, menys jo. He tingut algun q altre rollet pero cap novio serio. Jo prefereixo tenir alguna cosa seria amb un noi avans q un ximple lio. Em fa una mica de vergonya dir q mai he tingut novio..
Molts amics i amigues meves diuen q soc guapa i q estic bona, no ho dic x semblar prepotent, el contrari, tinc lautoestima mooolt baixa. Jo em pregunto: si tant guapa soc i tot, xq no trobo un noi q de veritat m'estimi?
Tinc por de no trobar mai a la meva mitja taronja...
InterPersonal

Hola Nekane123!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
No t'hauria de fer vergonya no haver tingut mai nòvio, com tu hi ha un munt de noies, i amb 15 anys és totalment normal! A cada persona li arriba el seu moment, i a vegades com més el busquem, menys arriba.
Segur que ets una noia molt guapa, i no només això! Segur que ets una bona amiga, una persona en la qual es pot confiar, que té les coses clares... i és important que abans de trobar l'amor, t'estimis i t'agradis tal com ets. Això t'ajudarà molt!
Parles de la por a no trobar la teva mitja taronja, i a nosaltres ens agrada més parlar de taronges senceres que decideixen fer un camí juntes. Et proposem que et vegis a tu mateixa com una taronja sencera, completa, que s'estima i s'accepta tal com és, que vol trobar a una altra taronja sencera per compatir l'aventura d'estar junts, però no fusionats. Què et sembla?
Surts amb els amics i amigues, passa-t'ho bé i no desesperis, ets molt jove i l'amor arribarà quan menys t'ho esperis! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat