Que fer?
Hola, hi ha un noi que creec que m' agrada, o sentu alguna cosa per ell ens hem barejat molts cops alguna vegada entre nosaltres ens hem passat pero un dia vam dormir junts i desde aquell moment sentu per ell, pero yo veig actitud per ell que semblan que son mutus pero no estic segura, que he de fer?
InterPersonal

Hola Ari!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Doncs l'única manera de saber si també sent alguna cosa per tu és preguntant-li directament a ell. Sempre pots provar de parlar amb algun amic o amiga que tingueu en comú i intentar esbrinar si li agrada algú, per exemple. Però si vols saber-ho cent per cent segur, li hauràs de preguntar a ell directament. Som conscients que això no sempre és fàcil, però si no ens arrisquem, mai sabrem què podria haver passat. Com saps, res de tot això ens assegura que ell senti el mateix que tu, i per tant, hauràs de respectar els seus sentiments i acceptar-los.
Com encara dubtes si sents alguna cosa per ell, primer de tot et recomanem que us conegueu millor, així de mica en mica aniràs aclarint què sents exactament i si realment t'agrada o no.
Que que vagi molt bé i ja ens explicaràs com evoluciona la vostra història!
Una abraçada Ari!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat