Retrasada sexual.
Hola!
No sé si serà cosa meva... Però totes les meves amigues ja ho han fet, algunes amb el nòvio, altres amb un folla-amic... I jo em moro de ganes de fer-ho també. Però el cas és que només m'he liat un cop i va ser fa TRES anys. Ho recordo horroros... Tant horroros que no m'he atrevit a tornar-ho a intentar per si la culpa va ser meva. El cas és que em va donar molt de fàstic, el noi estava suat, li bullia la cara i quan em mossegava els llavis apretava massa i em feia mal, les dents es xocaven, no sabiem què fer amb les mans... Tinc un trauma? Si no he pogut superar això... De perdre la virginitat fins els 30 ni m'ho plantejo, no? :')
Gràcies per llegir-me!
InterPersonal

Hola anònima!!
Ets una exagerada! No ets cap retrassada sexual ni res d'això! Les relacions íntimes i sexuals han de venir de gust, i és important fer-ho amb una persona que ens agradi i per qui sentim atracció, perquè sinó... ja has vist els resultats oi?
No tinguis pressa! Dedica't uns mesos a estar per tu, fer coses que t'agraden i a conèixer gent. Posa't el repte de conèixer dues persones noves cada mes (tan és si són nois o noies!), l'important és que t'obris i et donis l'oportunitat de parlar i disfrutar dels altres!
La resta ja vindrà, confia en mi!
Una abraçada bonica!!
www.consultajove.cat