VIDA
hola
tinc 11anys y menadono de aue fa 2anys he poerdut el bon esperit.Que la meva vida va cada cop a pitjor:
Els problemes familiars i economics mestan asfixiant.
Estic farta del meu germa gran messta matant
Els meus nebots els matare algun dia
Una de les meves amigues mesta ignorant y buuufff
El noi que magrada no li agrado
Problemes economics y familiars que no puc descriure... ja mhe pensat a ferme corrtes alsbraços per veure si es veritat que desfoga pero no tinc el coratge...
ajuda
gracies
InterPersonal

Hola Donut,
Tallar-se no solucionarà cap dels problemes que tens! Ni tampoc desfoga, ja que llavors apareix un problema nou: haver d'amagar els talls! Així que millor busquem una altra solució per desfogar-te, d'acord?
No sé si t'agrada escriure, però és una bona manera. També pots fer-ho a través de la pintura, o el ball.... I si tens molta ràbia, et recomano que et desfoguis amb els coixins, o estripant fills.... veuràs com la ràbia es va desfent ;)
Un altre tema és que no ho fiquis tot al mateix sac... Entenc que et preocupis pels problemes econòmics i familiars de casa, però hi ha una part que tu no hi pots fer massa res (excepte estalviar tan com puguis ;) )
Per altra banda, si la relació amb el teu germà és tan difícil, pots mirar de parlar amb ell, o amb els teus pares. Per saber si hi ha alguna solució o manera que us entengueu millor.
Pel que fa al noi que t'agrada... em sap greu! No podem obligar a ningú que s'enamori de nosaltres, oi? Intenta posar distància i evitar saber què fa... així et serà més fàcil poder-lo oblidar.
I amb les amigues, per què no proves de parlar amb elles? Potser si parles amb ella a soles t'explicarà què li passa. Diga-li com et sents i escolta com ella se sent.... Així totes dues podreu parlar dels vostres sentiments tranquil·lament i buscar alguna solució si totes dues voleu mantenir l'amistat.
Recorda que no es pot arreglar tot d'un dia per l'altre, però els petits canvis, t'ajudaran a sentir-te millor ;)
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat