Mases dubtes
Tinc molts dubtes... Fa poc menys de mig any hem vaig liar amb un amic meu que m'agradava es de feia 2 mesos més o menys. Però al cap de molts pocs dies hem vaig enterar que li molava una de les meves millors amigues i resulta que el dia abans hem vaig enterar que a ella també li agradava ell. Hem vaig enfadar molt amb ell (encara no ens parlem) perquè apart d'aixo li va dir que no ho tenia que haver-se liat amb mi (que s'arrepentia)
El problema es k crec que encara m'agrada pero no el puc ni mirar a la cara del mal que m'ha fet. I ara ell hem vol demanar perdo... Pfff que faig?
Pd: Està molt resumit.
Pd2: Perdo per les faltes
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva situació.
La situació que descrius no és fàcil i suposo que ha sigut dolorosa per tu. No podem obligar a ningú que s'enamori de nosaltres (per sort!), però abans de perdonar-lo, potser hauràs de pensar què necessites tu: rumia bé si estàs preparada per perdonar-lo i tenir una relació d'amistat. Tens tot el dret a esperar-te un temps i així dedicar-te a tu durant aquesta temporada. Surt amb les teves amigues i fes coses amb la família...
A vegades ens hem de donar una mica d'espai per poder recuperar una relació que ens ha fet mal. Quan estiguis més valenta llavors podràs decidir si vols recuperar o no l'amistat amb la teva amiga i amb aquest noi.
Una abraçada!
www.consultajove.cat