enamorada d'un friki
Hola,dons fa poc vaig començar a parlar amb un noi de la meva classe perquè ens van posar junts,pensava que no hem cauria be però ara crec que em comença a agradar,tenim gustos semblants,fa poc vam començar a parlar per wats hem va dir que ja no li agradava la noia de la que portava enamorat de principi de curs,vam parlar dels dos en general,ara tinc un cacau mental,no se si explicar-li que m'agrada perquè soc molt tímida i després si no li agrado no el podré mirar a la cara.
No se que fer
InterPersonal

Hola Bunny,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Et felicito per haver-te donat la oportunitat a tu mateixa de conèixer aquesta persona. Quan parlem amb algú és quan realment podem veure si ens agrada o no.
i pel que fa a explicar-li... doncs és l'única manera de saber què sent ell. Evidentment, quan fem una declaració d'aquestes, correm alguns riscos. Per això és important saber què perdrem i què hi podríem guanyar....
Rumia bé i si vols, pren-te uns dies per observar què fa amb tu, com es comporta, si tira alguna indirecta.... així potser tens alguna pista de la seva reacció.
Una abraçada
www.consultajove.cat