Es normal?
Hola soc noi, nose si soc l'unic, i nose si es normal. Que hagin setmanes que vulgui masturbarme casi tots els dies o veure porno i tingui curiositat sexual, en cambi altre u deixo pasar i no em faig res ni veig res de aixo. U dic perque he notat que em passa aixo i nose si sera normal. Em va com a periodes de temps, a mes d'aixo soc esquerrà, (nose si als dretans els hi passa el mateix pero al reves) que nomes sento plaer si mo faig amb la mà esquerre. Amb la dreta em sento com si no fes res quan em masturbo. I es algo extrany, perque nose si daqui mes endevant mo ffe suna noia si sentiria algo o seria igual que com amb la dreta. Gracies per adelantat ;).
Anissa Ouali

Hola The Intruder!!
Els períodes de temps que estàs tenint, on a vegades tens més ganes de masturbar-te o veure porno i d'altres dies no, és totalment normal. No dius la teva edat, però segurament tant el teu cos com el teu cap estan canviant, descobrint la sexualitat, les ganes, els desig,... i les hormones també s'encarreguen de fer la seva feina, i per això apareixen aquests períodes.
Sobre el fet de ser esquerrar, segurament quan et masturbes amb la va dreta, el ritme, el moviment, la pressió és diferent que quan ho fas amb l'esquerra, ja que controles molt més amb aquesta. Als dretans els hi passaria exactament el mateix, si li preguntessis a un dretà si sent el mateix que quan es masturba amb la ma esquerra, segurament et contestarà que sempre ho fa amb la dreta.
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!!
Anissa Ouali @AniOuali