Dubtes
Bones,
Tinc novio desde pràcticament fa 9 mesos, però tinc un problema, avui he somiat com jo i el meu millor amic estàvem junts, liant-nos i tal, el problema es que no es el primer cop que somio això...
Vol dir alguna cosa?
InterPersonal

Hola keepcalm,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot m'agradaria tranquil·litzar-te. Els somnis són la manera que té el nostre cervell de desconnectar, de manera que es posa a barrejar imatges, idees i pensaments que hem tingut al llarg del dia. Imagina't que un dia et despertes i t'adones que has somniat amb un elefant que va amb bicicleta. Si durant el dia vas rumiant amb aquest somni i fins i tot l'expliques a altres persones, tens més probabilitats que durant la nit hi tornis a somniar. Entens com funciona?
Per altra banda, si el que et preocupa és el que sents cap al teu amic... potser pots prendre't uns dies per rumiar-hi. La línia que separa l'amistat de l'amor és molt fina i a vegades els nostres millors amics ens poden fer confondre. Si tens algun dubte, valora bé quines coses t'aporta la teva parella, quines el teu amic i si el teu amic t'agradaria tenir-lo com a parella. Llavors, en funció de la resposta, potser hauràs de prendre alguna decisió...
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat