help
bé, jo tinc 15 anys i tinc un somni que m'agradaria cumplir i tinc talent, pero se que si ho faig perdre a la meva familia i jo no vull que passi això.Que puc fer?????
InterPersonal

Hola Sara,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
No ens dónes gaires pistes del què vols, així que intentarem ajudar-te com puguem.
És fantàstic que tinguis clar quin és el teu somni, i també que siguis conscient de quin preu hauries de pagar per aconseguir-lo. Potser parlar amb la teva família o amb algun tutor o monitor et pot ajudar a decidir-te ja que segurament tots volen el millor per tu. Recorda que la decisió és teva, però al ser menor, també necessites el recolzament dels teus pares. Així que valora els pros i contres i pren-te el teu temps per decidir-te....
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat