Estic en un envolic!
Hola a tothom!
M'he posat en un envolic i necessito una mica d'ajuda... A les meves amigues no els hi he comentat res perquè em fa vergonya però necessito un consell sobre que haig de fer:
Fa molt de temps que m'agrada un noi amb el que ens coneixem de tota la vida i l'estiu passat vam parlar molt (sobre si ens havíem liat amb algú, si teníem nòvio/a...). En aquell moment no em vaig atrevir a demanar-li per sortir perquè volia que ell fes el primer pas.
Ara som molt amics i junt amb una altre noia i un altre noi quedem molt sobint i ens ho passem molt bé.
Un dia, aquest altre amic meu em va dir si volia quedar amb ell i jo vaig acceptar... Al cap de poc temps ja quedàvem dos dies a la setmana però a mi no m'agrada, és lletgíssim!!
Total, un dia aquesta amiga ens va veure junts i li va explicar al noi que m'agrada. Ara no sé si ell s'ho ha cregut i a sobre aquest noi està intentant lligar amb mi!
Què faig? Jo vull una relació de veritat, però amb la persona a la que estimo.
Consell siusplau!
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Anem a veure si desfem aquest embolic! A vegades, la línia entre l'amor i l'amistat és molt fina. Si tu tens molt clar que no t'agrada aquest noi amb qui quedes, li hauràs de dir. Has de ser sincera amb ell, per evitar que cap dels dos us feu mal.
Per altra banda, també estaria bé que intentessis apropar-te al noi que t'agrada. Intenta quedar a soles, a veure com reacciona... i així potser veuràs si també té interès en tu.
Sembla que tot està molt embolicat, però és important que siguis sincera. Primer amb tu mateixa (i sàpigues què vols tu i com et sents més còmode) i després amb els teus amics, per evitar mals entesos, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat