que faig
BONA NIT !
hola, volia fer-vos una pregunta:
M'agrada molt un noi (es mes gran que jo ) el que passa es que ell estic segura de que no es fixa amb mi, i es un noi una mica "estrany" o el que li volgueu dir, no te mols amics i es una mica serio i timid, no lo dels amics no li importa gaire perque en te pocs pero molt agradables la veritat, tampoc te movil, no soporta anar amb texans i de moment no vol sentir para de nois/es. I jo soc tooot el contrari. El veig bastan perque es el germà del meu millor amic,i la meva mare i la seva son les miiillors amigues ! M'encanta pero jo a ell no. I si faig el primer pas ..99/ de posibilitats de que em digui que no.Aixi no el puc seguir ni en reds socials,tampoc el veig gaire a l'insti, i es mool intel.ligent i jo... weno ja saps:)
Que podria fer ? Perque aixo si que es un lio, cuan el veig passa de mi, no se moltes coses de ell pero lo que se i lo que veig m'encanta ! i tampoc puc xerrar per whatsapp ni instagram ni re ! I em fa una mica de pal preguntarli al me amic...
Que podria fer ????????
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
El fet que no tingui xarxes socials, tampoc és un impediment tan gran com et penses. Fa 10 anys no existien i la gent es coneixia igual, així que no t'atabalis amb això!
Però potser hauràs de demanar ajuda al teu amic, o intentar que quan coincidiu a casa el teu amic, donar-li conversa. Està clar que si ell no s'adona que existeixes, difícilment podrà fixar-se en tu. Per tant, si tens oportunitat fes el primer pas i demana-li sobre alguna cosa que us pugui interessar a tots dos! D'aquesta manera, començareu a parlar i tu podràs veure si et continua agradant o no, i quina és la seva reacció cap a tu.... Diuen que el món és dels valents, així que molts ànims!!
Una abraçada
www.consultajove.cat