397
Hola!
M'agradaria saber que fer davant d'aquesta situació:
Resulta, que fa dos anys que ho vam deixar el meu ex i jo, però fins fa 5 mesos hem estat de 'rollete', ja que li vaig fer mal i va voler deixar de saber res de mi. Però ara farà un més que ha tornat a parlar-me preocupant-se per problemes que he tingut i tal... com es obvi, és difícil que tornem a estar bé ja que som ex i ja que no confia en mi... jo segueixo sentint algo per a ell, i ell només vol parlar amb mi si jo canvio,ja que és la única manera de estar bé i ser feliços... però el problema és que em veig obligada a canviar, i m'agradaria molt fer-ho per poder estar bé amb ell ja que l'estimo molt, però per altra banda, no em veig capaç de canviar... sé que el resultat seria bo, però ho intento i no puc deixar de parlar-li, no puc fer el que em demana... que faig? I si no canvio el torno a perdre...
I per altra banda, hi ha alguna manera de demanar perdó i que es vegi que es de debó? però no pot ser a la cara, perque m'és imposible veure'l...
Gràcies!!
InterPersonal

Hola Sandruska,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Carai quin embolic que tens! Pel que he entès, ell et demana que tu facis uns canvis per poder tornar a estar junts, oi?
i tu? Vols fer aquests canvis? Els faries per tu o per ell? És important que vulguem estar bé amb les persones que estimem, però també ens han d'acceptar com som, no creus? És difícil trobar aquest equilibri, però és el que ens fa sentir millor, ja que no deixem de ser nosaltres mateixos.
Abans de res, rumia quins són els motius pels quals vols canviar. Si només són per estar bé amb ell.... potser t'hauràs de plantejar si aquesta relació val la pena, per molt dolorosa que sigui la resposta.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat