UNGLES
Hola!
Tinc un problema, a vegades em poso molt nerviosa, i tendeixo a menjar-me les ungles.
Intento deixar-me-les llargues, però arriben els nervis, i me les menjo. Hem podries donar algun consell per no menjar-me-les, si us plau?
Gràcies per adalantat :)
InterPersonal

Hola anònima,
Menjar-se les ungles és un hàbit molt estès, però no hi ha un remei màgic per tothom, cadascú va trobant el seu truc per evitar mossegar-se les ungles quan està nerviós o avorrit.
El més important és que en siguis conscient. Intenta pintar-te-les d'algun color o amb algun esmalt amb sabor. Així potser te n'adonaràs més ràpidament. Una altra estratègia és començar respectant una ungla. És a dir, selecciona una ungla i no te la mosseguis (pots mossegar totes les altres, però aquesta està prohibida!). Quan la tinguis una mica més llarga (un parell de setmanes), pots ampliar la prohibició a l'altra mà. Així, mica en mica, aniràs "descartant" les ungles.
Ja ens diràs si et funciona!
Laia Sala
www.consultajove.cat