AMIGA O FALSA?
Hola, tinc un problema i no se com reaccionar.
Divendres vaig anar de festa amb unes amiges i mentre estàvem ballant un noi se'm va apropar a mi i bueno, ens vam acabar liant. Llavors desprès una de les meves amigues hem diu "Jo a aquest noi el conèixo, tinc el seu insta" i li vaig dir que me'l passi al endemà.
El problema be quan a l'endemà li demano a la meva "amiga" que hem passi el seu instagram però diu que NO i jo em vaig quedar flipant en plan "vale...I perquè no? A tu que t'importa" i li vaig preguntar PERQUÈ i em va dir que havia tontejat amb aquest tio fa temps PERO NO ES VAN LIAR NI RES i li va sentar malament que jo hem lies amb ell, però jo no ho sabía pas que a ella li AGRADAVA ( verb transitiu en passat) PERQUE NO M'HAVIA DIT RES i a més el noi no va dir que la coneixes.
Total, que hem priva de coneixer a un tio perquè li dona la santissima gana i em sento controlada per ella, a més si ja no li agrada nose que li importa que jo m'hagi liat amb ell...
I bueno la consulta és que ES NORMAL QUE HEM PRIVI DE CONÈIXER A UN TIO QUE M'AGRADA PERQUÈ LI DONGUI LA GANA? UNA AMIGA FA AIXÒ? Em molesta molt que m'hagi fet això i nose si és normal fer-li això a una amiga.
InterPersonal

Hola ibuprofeno comprimido,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que des de la teva posició estiguis molesta, perquè sents que et dificulta conèixer aquest noi. Tu desconeixies aquesta història passada i per tant, no t'hauries de sentir culpable.
De totes maneres, desconeixem com va anar aquesta història i és possible que la teva amiga quedés ferida o una mica afectada. Potser li hauries de donar una mica de temps o l'oportunitat per parlar-ne. Nosaltres no podem controlar la reacció dels altres i per tant, no podem saber si t'acabarà facilitant el contacte amb ell o no. Però sí que pots actuar honestament i explicar-li la teva situació tranquil·lament i que t'agradaria que et facilités el nom d'aquest noi, a veure com reacciona.
En funció de la seva reacció, actua com tu sentis, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat