Com puc saber si un noi em mana indirectes
Hola, tinc un petit problema, hi ha un nen que mencanta i no em vull llançar abans de saber si li agrado, les meves amigas diuen em mana indirectes sense que jo em doni conta i l'altra dia vam sortir del cole a las 17 hores, jo estava amb el meu grup d'amigue, com sempre, i en vegada de preguntar-li l'hora a una amiga m'ho diu a mi, allà es va notar més la indirecta sobre tot perque sempre sortim a les 17 hores i acabavem de sortir.
Espero que em puguis ajudar.
Gracies!!!
InterPersonal

Hola Xènia,
Gràcies per escriure'ns! És complicat saber si una persona ens està tirant indirectes o no, ja que una de les característiques de les indirectes és que solen ser subtils i es poden interpretar de diferents maneres. Si fossin molt clares les anomenaríem "directes", no creus?
Pots intentar seguir-li el joc, somriure-li més o buscar alguna estona per parlar tots dos a soles (ja sigui cara a cara o a través d'alguna xarxa social). D'aquesta manera us coneixereu una mica més i podreu agafar més confiança i més intimitat.
No tinguis pressa, disfruta d'aquesta incertesa i ja aniràs veient com evoluciona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat